Kolory przyjazne środowisku, czyli Colour Story od H&M!

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis
Kolory przyjazne środowisku, czyli Colour Story od H&M!
Moda

Farbowanie, które zużywa mniej wody i prądu? Kolory uzyskiwane przy pomocy pigmentów roślinnych, dzięki czemu ograniczają zanieczyszczenia? Tak! Poznaj najnowszą kolekcję Innvation Color Story!

Coraz więcej znanych marek modowych podejmuje działania mające na celu ochronę środowiska. W tym celu starają się wprowadzać nowe rozwiązania i technologie, które mają jak najbardziej ograniczyć emisję gazów cieplarnianych, zużycie wody czy nadmierną eksploatację surowców. Zmiany wychodzą nie tylko od samych marek, ale przede wszystkim od konsumentów, którzy dokonują coraz bardziej świadomych zakupów. To właśnie my, klienci, poprzez codzienne wybory wywieramy wpływ na wielkie koncerny, którym w końcu udaje znaleźć się sposób na to jak produkować ubrania z recyklingu, jak ograniczyć marnowanie wody czy niepotrzebną emisję gazów. Tak też jest z marką H&M, która coraz bardziej śmielej podejmuje działania na rzecz zrównoważonej mody. Jednym z nic jest właśnie kolekcja Colour Story.

Czym jest zatem Colour Story? To przede wszystkim kreatywne podejście do farbowania ubrań. Dzięki wykorzystaniu biotechnologii opartej na pigmentach roślinnych oraz nadrukach cyfrowych udało się uzyskać niezwykle nasyconą, ale i oryginalna paletę kolorystyczną. Co więcej, kolekcja reprezentuje fasony, które zyskały nowy, unikalny charakter, wdzięki i szyk. Należy przy tym wspomnieć, że wszystkie ubrania stworzono przy znacznym ograniczeniu wody i prądu, a zastosowanie roślinnych barwników ograniczyły zanieczyszczenia środowiska. Oby tak dalej!

A co zobaczysz w kolekcji? Energetyczne pomarańcze, eleganckie róże, delikatne odcienie żółtego i fascynujące indygo! Zobacz jak prezentuje się kolekcja!

Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach H&M od 15 kwietnia.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez H&M (@hm)

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez H&M (@hm)

Zdjęcie główne: materiały prasowe H&M

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*